wtorek, 2 września 2014

Back to school + Moje nowości

Cześć ♥
Wczoraj zaczął się kolejny rok szkolny.

Niektórzy poszli do nowych, zupełnie nieznanych im jeszcze szkół,
Niektórzy podskoczyli klasę wyżej, lub zostali w tej samej,
Niektórzy natomiast mają jeszcze miesiąc wakacji.

A jak to jest z Wami?
Do której klasy, do jakiej szkoły teraz chodzicie?
_______________________

Ja, jak już pewnie wiecie, jestem teraz w klasie 3 technikum.
I niestety - nie zaczęłam tego roku dobrze.
Wiem, że trzymaliście kciuki za to, żebym zdała egzamin zawodowy.
Pisaliście mi w komentarzach, że dam radę, i żebym się nie stresowała,
No ale jednak - nie zdałam go.
Zabrakło mi 1, lub 2%. Niestety.
Tak niewiele - a zaważyło to na moim wyniku.

Następne podejście, czyli poprawkę, mam w czerwcu.
W tym samym czasie będę miała również kolejny egzamin zawodowy, z kolejnej kwalifikacji.
Nie wiem jak pogodzę ze sobą te dwa egzaminy.
Będzie to dla mnie i podwójna nauka, i podwójny stres.
Mam nadzieję, że wesprze mnie w tym mój chłopak, rodzice, nauczyciele.
Do czerwca jednak jeszcze sporo czasu.
Mam nadzieję, że wyrobię się z nauką :)
_______________________

Moje małe nowości:


 Sweterek - Allegro*


Oraz nowa para butów w mojej kolekcji!
Wymarzone przeze mnie od dawna - MIĘTOWE CONVERSE!

Są śliczne, i mega wygodne.
Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się wrzucić zdjęcia, ze stylizacją,
Z Conversami w roli głównej! :)

♥♥♥

*Zdjęcia sweterka zapożyczone z aukcji, na której go nabyłam

16 komentarzy:

  1. Ja teraz jestem w 1 gimnazjum. W nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestawik! ja wracam do szkoły dopiero pod koniec września więc jeszcze troszkę... :)
    buziaki i zapraszam

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie test zawodowy czeka w tym roku pod koniec, a w grudniu praktyki, nauczyciele nas straszą niemiłosiernie ale liczę, że pójdzie dobrze. Na pewno zdasz poprawkę ;) lodyjagodowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. poradzisz sobie z nauką :) będę trzymać kciuki :)
    śliczne zdjęcia ♥
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia z nauką :))
    kocham takie miętowe conversy <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję :/ Ale na pewno zdasz za drugim razem ;) Zobaczysz!
    Świetne ciuchy ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za Conversami ale te są naprawdę ładne :)

    Mogłabys poklikaću mnie w linki?

    Pozdrawiam! :)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka :))

    Obserwuję. Bardzo bym prosiła abyś szczerze poklikała w linki u mnie w najnowszym poście, wiesz jakie to jest ważne, a ja z chęcią zawsze pomogę i odwdzięczę się w formie komentarzy i obserwacji :))
    Z góry dziękuję :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie, świetnie wyglądasz :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te buty, też myślałam nad miętowymi :)
    Czy mogłabyś zajrzeć to mojej 1 notki? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Napisałam na samym końcu posta, że zdjęcia zapożyczone są z internetu,
      A konkretnie z aukcji allegro, na której na byłam sweterek.
      Zatem buty te nie są moje.. :)

      Usuń
  12. dasz radę z egzaminami! a miętowe conversy piękne <3

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :*[ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Super masz ciuszki :) Świetny post, u mnie podobny więc zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń