piątek, 15 sierpnia 2014

Powrót z Łeby

 Czeeeeść ! :)

Wiem, wiem - Straaasznie dawno mnie tu nie było..
Po powrocie z wakacji jakoś nie miałam czasu ogarnąć tych wszystkich zdjęć,
Potem jakoś mi się nie chciało, albo nie miałam czasu,
No i tak minął ponad miesiąc od poprzedniego posta. ; o
Ale już jestem, przybywam do Was z nowym postem - a w nim - co nie co o moim wypoczynku :)
____________________________

A więc jak już wiecie z ostatniego posta - byłam w Łebie.
Piękne, nadmorskie miasto, w którym aż roiło się od wczasowiczów.
Udało mi się trafić na piękną pogodę.
Tylko pierwszy dzień był deszczowy
(aczkolwiek i tak spędziłam go w domku, odsypiając podróż)
A reszta - mega słoneczne, gorące dni,
Dzięki czemu można było kąpać się w morzu, i opalać ♥
Co prawda moja opalenizna powiedziała mi ''pa pa'' i odeszła wraz z moją schodzącą skórą,
Ale najważniejsze jest to, że przywiozłam stamtąd mnóstwo wspaniałych wspomnień,
I peeeeełno zdjęć (bo aż 900!) :D
Dzisiaj pokażę Wam tylko kilka z nich,
Ponieważ mam już plany na następne posty!

Byłam w wielu fajnych miejscach, do których, moim zdaniem, warto wpaść,
Dlatego następne wpisy będą dotyczyły właśnie tych miejsc.
Troszkę je Wam opiszę, pokażę z nich zdjęcia,
I mam nadzieję, że uda mi się choć trochę przybliżyć Wam klimat tych wakacji.





















17 komentarzy:

  1. Ja mieszkam dosyć blisko Łeby (mam do niej 1,5 godziny) i co wakacje tam jeżdżę, naprawdę, jest po co pojechać ;)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjęcia;) Wprawdzie mam nie daleko do Łeby ale jakoś rzadką ją odwiedzam.. zdecydowanie wolę trójmiasto:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3

    Obserwuję cię mogę liczyć na rewanż ? :D http://happiness902100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)) w Łebie jest pięknie, byłam tam ostatnio jakieś 4 lata temu niestety :(( musze się znowu wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś w Łebie śliczne widoki.
    zapraszam: http://stella191.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia
    widzę że dobrze się bawiłaś, ładne widoczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Łebie, ale może uda mi się odwiedzić ją w przyszłym roku :) Widać, że dobrze się bawiłaś, na prawdę śliczne zdjecia ;*
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam tam nigdy, ale pewnie jest tam pięknie. Super zdjęcia! :)

    http://opinie-telefonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kilka lat temu byłam w Łebie- nie wiele stamtąd pamiętam, dlatego z chęcią wybrałabym się tam jeszcze raz! :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia *-*
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to zdjęcie jak robisz serce na plaży jest świetne.obserwuje.zapraszam do siebie na nową notkę http://indeed-prodigy.blogspot.com/ zachęcam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że wakacje się udały :))
    super zdjecia <3
    chciałabym zobaczyć Bałtyk :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, ale Ci zazdroszczę, też bym chętnie poleżała na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, zazdroszcze puszczania lampionu :) aa i co to na tym patyku chipsy ?:)

    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zwany 'zakręcony ziemniak' :D
      ''Hit'' nad morzem, i nad jeziorami.. :)

      Usuń